DZIAŁAMY NA TERENIE: NIEMIEC, BELGII, HOLANDII, LUKSEMBURGA, AUSTRII I DANII

DOSTAWA I PŁATNOŚĆ

Najczęściej kupowane produkty

Dostawa i metody płatności.

Sklep internetowy Polski Sklepik Smakosz realizuje dostawy produktów pod wskazany przez klienta adres za pomocą
naszych autoryzowanych autochłodni posiadających wymagane atesty.
Towary dostarczane są na obszarze Austrii – wybrane regiony, Belgii, Danii – wybrane regiony***, Niderlandów
Luksemburga, Niemiec.
Płatność za zamówienie odbywa się gotówką przy odbiorze zamówienia bezpośrednio u kierowcy pod podanym przez Klienta
adresem.
***Uwaga! Sprzedaż w Danii odbywa się tylko w koronach duńskich.

 

Najczęściej zadawane pytania:

W jaki sposób realizujecie dostawę?

  1. Produkty są dostarczane przez naszych kierowców naszymi dostawczymi chłodniami.
  2. Dojeżdżamy pod podany przez klienta adres, informując go wcześniej (zazwyczaj w czwartek) o dniu oraz
    przybliżonej godzinie dostawy.
  3. Klient przepakowuje zakupy z naszych pojemników we własne torby i uiszcza należną kwotę gotówką
    bezpośrednio u kierowcy.

Kiedy moje zakupy zostaną dostarczone?
Klient wybiera 1 z 4 dostępnych terminów dostaw. Zamówienie dostarczymy w jednym z trzech/czterech dni w wybranym
przez Klienta terminie.
Zamówienia dostarczamy w dniach Pt-Sb-Nd-Pn, dostawy do Danii odbywają się w dniach Nd-Pn, w godzinach 6:00-23:00,
lub jeśli wymaga tego sytuacja (warunki drogowe itd.) może zdarzyć się, że dostawa odbędzie się poza wyżej podanym
przedziałem czasowym lub w inne dni tygodnia, w Pn-Wt. Dni dostawy mogą również przesunąć się ze względu na święto
(dzień wolny od pracy); a dostawy świąteczne (Boże Narodzenie, Wielkanoc) mają osobny terminarz dostaw oraz godziny
dostaw mogą być poza podanym wyżej przedziałem czasowym.

Jaki jest koszt dostawy?
Minimalna wartość zamówienia to 80€/700dkk przy czym dostawa jest darmowa.
Jeśli po włożeniu wszystkich produktów do koszyka zamówienie nie osiągnęło minimalnej kwoty zamówienia sklep doliczy
25€ lub 225dkk o czym poinformuje Klienta w podsumowaniu zamówienia.

Dlaczego nie mogę złożyć zamówienia na konkretny dzień?

  1. Nasza firma nie dostarcza produktów codziennie, a w wyznaczonych terminach dostaw w dniach Pt-Sb-Nd-Pn. Nie korzystamy z
    usług kurierskich, posiadamy własny transport co oznacza, że trasy ustalamy logistycznie według adresów Klientów
    na dany weekend. Staramy się dostosować do preferencji Klienta, jeśli do wtorku przed danym terminem dostawy poinformuje nas o takowych, aczkolwiek nie zawsze jest to możliwe. W dostawach z terminarza świątecznego (4 dostawy poprzedzające Wielkanoc oraz Boże Narodzenie), niestety nie mamy możliwości brać pod uwagę preferencji Klienta.
  2. Jeśli Klient jest niedostępny w danym dniu/danych godzinach wybranego terminu zalecamy wpisać to w polu uwag do zamówienia lub skontaktować się z nami poprzez nasz Facebook/Whatsapp maksymalnie do wtorku poprzedzającego dany weekend do godziny 22:00***. Jeśli jest taka możliwość zalecamy podać adres zastępczy (np. u sąsiada lub w innej miejscowości).

*** UWAGA! Nie dotyczy dostaw świątecznych, które mają osobny terminarz. Przy dostawach świątecznych (4 dostawy poprzedzające Wielkanoc/Boże Narodzenie) w wypadku nieobecności w podanym przez nas dokładnym dniu/godzinach dostawy prosimy podać adres zastępczy. Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu
na naszym facebooku https://www.facebook.com/PolskiSklepikSmakosz/ lub poprzez WhatsApp
+48 502 026 670.

Jak zapakowane są moje zakupy?
Wszystkie zakupy pakujemy ostrożnie i dokładnie. Zamówienia są spakowane w pojemniki E2 przeznaczone do żywności,
które następnie trafiają do jednej z naszych chłodni. Produkty przez cały czas przechowywane są w odpowiedniej
temperaturze chłodniczej wymaganej dla danego produktu, aż do momentu dostarczenia zamówienia pod podany przez
Klienta adres.

Co się stanie z zamówieniem gdy nie będzie zamawiającego pod wskazanym adresem o wyznaczonej porze dostawy?
Nasze biuro obsługi Klienta wysyła informacje o dokładnym dniu oraz przybliżonej godzinie dostawy, dodatkowo nasi
kierowcy kontaktują się telefonicznie z Klientem (pod numerem telefonu podanym w zamówieniu), w danym dniu, w którym
ma nastąpić dostawa.
W przypadku braku możliwości odbioru zamówienia z powodów Klienta (przy braku wcześniejszej informacji, przy
złożeniu zamówienia, o godzinach niedostępności), sprzedawca ma prawo żądać zwrotu poniesionych kosztów opisanych w
regulaminie sklepu dostępnego na stronie Polski Sklepik Smakosz

Waluta
EUR Euro