Dostawa i metody płatności.
Sklep internetowy Polski Sklepik Smakosz realizuje dostawy produktów pod wskazany przez klienta adres za pomocą
naszych autoryzowanych autochłodni posiadających wymagane atesty.
Towary dostarczane są na obszarze Austrii – wybrane regiony, Belgii, Danii – wybrane regiony***, Niderlandów
Luksemburga, Niemiec.
Płatność za zamówienie odbywa się gotówką przy odbiorze zamówienia bezpośrednio u kierowcy pod podanym przez Klienta
adresem.
***Uwaga! Sprzedaż w Danii odbywa się tylko w koronach duńskich.
W jaki sposób realizujecie dostawę?
Kiedy moje zakupy zostaną dostarczone?
Klient wybiera 1 z 4 dostępnych terminów dostaw. Zamówienie dostarczymy w jednym z trzech/czterech dni w wybranym
przez Klienta terminie.
Zamówienia dostarczamy w dniach Pt-Sb-Nd-Pn, dostawy do Danii odbywają się w dniach Nd-Pn, w godzinach 6:00-23:00,
lub jeśli wymaga tego sytuacja (warunki drogowe itd.) może zdarzyć się, że dostawa odbędzie się poza wyżej podanym
przedziałem czasowym lub w inne dni tygodnia, w Pn-Wt. Dni dostawy mogą również przesunąć się ze względu na święto
(dzień wolny od pracy); a dostawy świąteczne (Boże Narodzenie, Wielkanoc) mają osobny terminarz dostaw oraz godziny
dostaw mogą być poza podanym wyżej przedziałem czasowym.
Jaki jest koszt dostawy?
Minimalna wartość zamówienia to 80€/700dkk przy czym dostawa jest darmowa.
Jeśli po włożeniu wszystkich produktów do koszyka zamówienie nie osiągnęło minimalnej kwoty zamówienia sklep doliczy
25€ lub 225dkk o czym poinformuje Klienta w podsumowaniu zamówienia.
Dlaczego nie mogę złożyć zamówienia na konkretny dzień?
*** UWAGA! Nie dotyczy dostaw świątecznych, które mają osobny terminarz. Przy dostawach świątecznych (4 dostawy poprzedzające Wielkanoc/Boże Narodzenie) w wypadku nieobecności w podanym przez nas dokładnym dniu/godzinach dostawy prosimy podać adres zastępczy. Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu
na naszym facebooku https://www.facebook.com/PolskiSklepikSmakosz/ lub poprzez WhatsApp
+48 502 026 670.
Jak zapakowane są moje zakupy?
Wszystkie zakupy pakujemy ostrożnie i dokładnie. Zamówienia są spakowane w pojemniki E2 przeznaczone do żywności,
które następnie trafiają do jednej z naszych chłodni. Produkty przez cały czas przechowywane są w odpowiedniej
temperaturze chłodniczej wymaganej dla danego produktu, aż do momentu dostarczenia zamówienia pod podany przez
Klienta adres.
Co się stanie z zamówieniem gdy nie będzie zamawiającego pod wskazanym adresem o wyznaczonej porze dostawy?
Nasze biuro obsługi Klienta wysyła informacje o dokładnym dniu oraz przybliżonej godzinie dostawy, dodatkowo nasi
kierowcy kontaktują się telefonicznie z Klientem (pod numerem telefonu podanym w zamówieniu), w danym dniu, w którym
ma nastąpić dostawa.
W przypadku braku możliwości odbioru zamówienia z powodów Klienta (przy braku wcześniejszej informacji, przy
złożeniu zamówienia, o godzinach niedostępności), sprzedawca ma prawo żądać zwrotu poniesionych kosztów opisanych w
regulaminie sklepu dostępnego na stronie Polski Sklepik Smakosz
PHU Piotr Maćkowiak ul. Iwaszkiewicza 27,
64-030 Śmigiel
NIP: 6981855714
(+48) 502 026 670
tanifilet@wp.pl
Poniedziałek – Piątek
8:00 – 15:00